MachaliTransformer dan semasaPenggunaan dan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2024-04-21 12:42:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:516
  • Penerangan pantas:

    Machali,Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten as

Kandungan artikel

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

MachaliBetul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, satu pengubah kecil kva diganti,MachaliPengubah kuasa 2000 KVA, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Topi LalmanirPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


MachaliTransformer dan semasaPenggunaan dan penyelenggaraan



Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Menghormati pelanggan(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Pemburukan pengisihan Solenoid

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.


MachaliTransformer dan semasaPenggunaan dan penyelenggaraan



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

penjualApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset,MachaliPenawaran pengubah kuasa, retak melepaskan, asap api, lekasan minyak putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi,MachaliPerkenalan ke pengubah jenis kering, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

MachaliSebab api dalam pengubah kuasa

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

MachaliMaklumat produk lain
  • Saint EtienneKendaraan platform angkat hidraulik kakiKesalahan dan penyelesaian biasa

    Saint EtienneKendaraan platform angkat hidraulik kakiKesalahan dan penyelesaian biasa

  • Saint EtienneJembatan pengangkutan bekasGaya yang muncul

    Saint EtienneJembatan pengangkutan bekasGaya yang muncul

  • Castellammare di StabiaBridge boarding forklift mudahPengedaran borong

    Castellammare di StabiaBridge boarding forklift mudahPengedaran borong

  • Castellammare di StabiaPlatform mengangkat pelukisPengenalan langkah perlindungan

    Castellammare di StabiaPlatform mengangkat pelukisPengenalan langkah perlindungan

  • Castellammare di StabiaPemulihan ketinggian tinggiMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

    Castellammare di StabiaPemulihan ketinggian tinggiMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

  • Al MusayyibPengubah stesenAntioksidan

    Al MusayyibPengubah stesenAntioksidan

  • AmiensKendaraan platform hidraulikPerbandingan lebar pendesak

    AmiensKendaraan platform hidraulikPerbandingan lebar pendesak

  • AmiensJembatan pengangkutan bekasKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

    AmiensJembatan pengangkutan bekasKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

  • segera:Peringatan: Maklumat MachaliTransformer dan semasaPenggunaan dan penyelenggaraan memberi anda MachaliTransformer dan semasaPenggunaan dan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan MachaliTransformer dan semasaPenggunaan dan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MachaliTransformer dan semasaPenggunaan dan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MachaliTransformer dan semasaPenggunaan dan penyelenggaraan. MachaliTransformer dan semasaPenggunaan dan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MachaliTransformer dan semasaPenggunaan dan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!